Skip to main content
Besvarat

Ljusstyrka på iPhone 7 Plus

• 1 augusti 2018
  • 3 svar
  • 194 visningar

• Nykomling
  • 1 kommentar
Hej min IPhone 7+ har tappat ljusstyrkan helt skärmen är grå istället för vit på bakgrund etc? Har provat starta om och uppdaterat ....

Bäst svar av Pettersson

Hej! Om du går in på inställningar -> allmänt -> hjälpmedel -> skärmhjälpmedel. Är färgfilter eller invertera färger på där?
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

3 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2687 kommentarer
  • Svar
  • 1 augusti 2018
Hej! Om du går in på inställningar -> allmänt -> hjälpmedel -> skärmhjälpmedel. Är färgfilter eller invertera färger på där?

• Skribent
  • Nykomling
  • 1 kommentar
  • 1 augusti 2018
Tack jag gick in där och något med vitpunkt var på stängde av den och nu kan jag seee - tack
det är inte perfekt men sååå mycket bättre
alla färgfilter som du sa är ”av” något mer tror du det är fortfarande en gråton på de jag skriver nu

Erik
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 683 kommentarer
  • 24 augusti 2018
Vad skönt att det löste sig @Tua , några andra inställningar än det som du och @Pettersson beskriver finns nog inte. Har du jämfört din iPhone med någon annans (med full skärmstyrka)? Om du märker skillnad är det kanske bäst att skicka in det på reparation eller besöka en Apple Store om du har en i närheten (Stockholm / Malmö).

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies