Skip to main content
Svar

Mast plassering

• June 4, 2025
  • 6 svar
  • 48 visningar

Var finns masten i Björkvik Katrineholms kommun N W O S om bj samhälle Tacksam om ni vet

Bäst svar av Martin 20 år med 3

Var finns masten i Björkvik Katrineholms kommun N W O S om bj samhälle Tacksam om ni vet

@Catt Hej 👋

Exakt position kan dom inte ange av säkerhetsskäl. Men ett väderstreck från den position ni befinner er kanske dom kan hjälpa till med om det är så att ni vill rikta en antenn. 

Då måste ni dock kontakta kundtjänst. 

6 svar

Martin 20 år med 3
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+36

@Catt Hej 👋

Exakt position kan dom inte ange av säkerhetsskäl. Men ett väderstreck från den position ni befinner er kanske dom kan hjälpa till med om det är så att ni vill rikta en antenn. 

Då måste ni dock kontakta kundtjänst. 

• Trådskapare
  • Aspirant
  • June 4, 2025

Hej tack för svar jag vet att det är lite hemligt, jag ser en mast men jag får det inte gå ihop med ner hastigheten, Jag får kolla i morgon Tack

Martin 20 år med 3
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+36

Hej tack för svar jag vet att det är lite hemligt, jag ser en mast men jag får det inte gå ihop med ner hastigheten, Jag får kolla i morgon Tack

@Catt 

Den mast ni ser behöver nödvändigtvis inte tillhöra 3. 

När det gäller era hastigheter så blir jag nyfiken på vad det rör sig om? Är det till mobilen eller en router?

Din hastighet kan bero på en mängd olika saker..

• Trådskapare
  • Aspirant
  • June 4, 2025

router ca 20 25 ner  ca 8 upp

Martin 20 år med 3
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+36

router ca 20 25 ner  ca 8 upp

@Catt Vad är det för router? Har ni provat att flytta routern? Startat om den?

Hastigheter beror på många olika faktorer. Vid denna tid är det mer belastning på nätet tex.. 

• Trådskapare
  • Aspirant
  • June 5, 2025

Zyxel 5103 finns i ett fönster i husvagnen och ingen annan husvagn i vägen har testat andra platser i vagnen.