Besvarat

Masten nere Julita

  • 13 December 2019
  • 2 svar
  • 110 visningar

Har ca 1 Mbit nu mot 20-30 Mbit som jag brukar ha. Är nån mast nere här i postnummerområde 64398 ?

Ni har för övrigt en sjukt dålig support, jag avkrävs både mobilt bankid och en  registrering för att kunna posta detta, vilka säljer ni uppgifterna till ?

 

mvh

icon

Bäst svar av Pettersson 15 December 2019, 08:34

Visa original

2 svar

Man kan ju tycka att ett hyfsat seriöst bolag som erat borde kunna ha en driftinfo-sida. Jag har det på företaget jag arbetar på och jag är en (1/ona/one) på it-avdelningen och jag håller den uppdaterad. Jag antar att ni är flertalet och kanske rentav har ett övervakningssstem som skulle kunna uppdatera nån form av drift-sida ?

 

 

(EDIT: och sen fick man inte skriva mer för 3 tar emot max 2 meddelanden per användare) 

 

Användarnivå 7
Emblem +40

Hej,

 

detta är ett publikt forum vilket innebär att du behöver logga in för att göra inlägg. Det går alldeles utmärkt att kontakta 3Kundservice här, utan att logga in. Där kan du chatta med kundservice på helger. Begränsningen i inlägg finns med största sannolikhet för att minska risken för spam. Det går utmärkt att redigera ett tidigare inlägg en viss tid om man vill lägga till mer information.

 

Gällande de problem som du upplever så verkar det inte finnas någon större störning i området. Åtminstone rapporteras den inte på 3s driftinfo sida, som du finner här

 

Så det bästa är om du kontaktar kundservice om problemet kvarstår efter en omstart av din utrustning, så får de kolla vidare på detta.

Svara