Skip to main content
Nykomling
November 30, 2019
Besvarat

Micro-SIM fungerar ej i bilen

• November 30, 2019
  • 4 svar
  • 233 visningar

MIT sim micro fungerar ej i min jaguare I apace. 
bilen säger det. 

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av JeppePeppe

Hejsan @Letu! Välkommen till 3Community :rainbow:

Är det själva storleken som inte fungerar? Ifall det är ett mobilabonnemang du försöker ha i bilen, så kan du ha tre storlekar; Nano, Micro eller Standard. Du kan själv “Ploppa ut” den storleken som passar.

Du kan även beställa ett nytt SIM-kort direkt via Mitt3 > abonnemang > beställ/ aktivera nytt SIM-kort > beställ nytt SIM-kort.

4 svar

JeppePeppe
Community Manager
Community Manager
December 2, 2019

Hejsan @Letu! Välkommen till 3Community :rainbow:

Är det själva storleken som inte fungerar? Ifall det är ett mobilabonnemang du försöker ha i bilen, så kan du ha tre storlekar; Nano, Micro eller Standard. Du kan själv “Ploppa ut” den storleken som passar.

Du kan även beställa ett nytt SIM-kort direkt via Mitt3 > abonnemang > beställ/ aktivera nytt SIM-kort > beställ nytt SIM-kort.

Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
LetuTrådskapare
Nykomling
December 3, 2019

Jag vill säkerställa att mitt kort skall fungera i bilen som ett så kallat datakort

JeppePeppe
Community Manager
Community Manager
December 3, 2019

Jag vill säkerställa att mitt kort skall fungera i bilen som ett så kallat datakort

Så länge kortet passar (rätt storlek) så fungerar det fint-fint att använda som datakort i bilen :slight_smile:

Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
LetuTrådskapare
Nykomling
December 3, 2019

Tack👍