Skip to main content
Hej. Mitt namn är Joel Boyd Kenne och är son till Marit som är ansvarig för mitt abonnemang. Mitt problem är att min surf inte verkar fungera när jag inte är ansluten till vårt Wifi. Detta blir ett problem särskilt då jag ska iväg på söndag där jag inte kommer ha tillgång till Wifi. Jag vet att jag har surf kvar på mitt abonnemang så det är inte problemet. Hur kan ni lösa detta åt mig? Vänligen svara snabbt. Har ni möjlighet ring gärna mitt mobilnummer: ---------







Mvh Joel



rRedigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Hej!



Varmt välkommen till 3Community!



Om du har surf kvar, men upplever problem, testa först och främst att starta om telefonen då det i många fall löser detta problem. Skulle problemet kvarstå kan surfen vara slut men ännu inte uppdaterats på Mitt3 vid tiden du skrev inlägget. Se gärna över det på nytt.



Skulle problemet kvarstå, ta gärna kontakt med vår kundservice så hjälper dom dig med en felsökning!

Lämna en kommentar