Skip to main content
Svar

min telefon går inte låsa upp

• September 15, 2025
  • 3 svar
  • 49 visningar

Efter den senaste uppdateringen är det nästintill omöjligt att komma in i min telefon 

Bäst svar av Limpen

Hej ​@AkkaK, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Det verkar ju vara något som ställer till det, om det har med uppdateringen i sig att göra, eller om det är något med skärmen som strular är svårt att säga i det här fallet. Jag skulle rekommendera att du tar kontakt med Samsungs support för att få hjälp att felsöka problemet, och om felet är något som uppkommit efter uppdateringen är det bra om Samsung får in denna information. Samsung kontakt: 0771-400 300

3 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • September 16, 2025

@AkkaK Hej,

vilken telefon är det du har, samt vilken uppdatering är det du har gjort? 

• Trådskapare
  • Nykomling
  • September 16, 2025

Samsung S14 *tror jag). Uppdatering ONE UI (slutet av augusti). Det går inte "svep för att låsa upp". Ibland har jag försökt 15-20 ggr innan jag kommer in. Har putsat skärmen, har inget skärmskydd och har startat om i säkert läge. Fungerar fortfarande inte.

Limpen
Community Manager
Forum|alt.badge.img+34
  • Moderator
  • Svar
  • September 23, 2025

Hej ​@AkkaK, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Det verkar ju vara något som ställer till det, om det har med uppdateringen i sig att göra, eller om det är något med skärmen som strular är svårt att säga i det här fallet. Jag skulle rekommendera att du tar kontakt med Samsungs support för att få hjälp att felsöka problemet, och om felet är något som uppkommit efter uppdateringen är det bra om Samsung får in denna information. Samsung kontakt: 0771-400 300