Jag skulle med hjälp av Erika aktivera min brors sim kort. Efter när jag pratat klart med henne så mitt nummer blev flyttades till min brors sim kort, hur är det möjligt?.
Jag skulle med hjälp av Erika som jobbar på supporten, hon skulle hjälpa mig att aktivera min brors sim kort. Efter när jag pratat klart med henne så mitt nummer blev flyttades till min brors sim kort, hur är det möjligt? Nu kan jag värken ringa någon eller surfa.
Jag behöver hjälp med att få tillså fort så möjligt.
det låter som att det blev fel med simkortsnumret när det aktiverades. Förstår jag dig rätt att du alltså har hans nummer och kan ringa, surfa och SMSa med hans nummer samt att han kan ringa, surfa och SMSa med ditt nummer? Eller fungerar det inte alls?
Jag skulle rekommendera att du ringer till Tre, de har öppet till 18 idag. Du hittar kontaktuppgifter här.
Tänk även på att detta är ett publikt forum och personuppgifter bör därför inte läggas ut här.
det låter som att det blev fel med simkortsnumret när det aktiverades. Förstår jag dig rätt att du alltså har hans nummer och kan ringa, surfa och SMSa med hans nummer samt att han kan ringa, surfa och SMSa med ditt nummer? Eller fungerar det inte alls?
Jag skulle rekommendera att du ringer till Tre, de har öppet till 18 idag. Du hittar kontaktuppgifter här.
Tänk även på att detta är ett publikt forum och personuppgifter bör därför inte läggas ut här.
Inte läggas ut här...
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.