Besvarat

MMS fungerar inte

  • 29 July 2018
  • 3 svar
  • 4755 visningar

MMS

Varför kan jag varken ta emot eller skicka foton. Telefonen står bara och tuggar!

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till teknisk support - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bäst svar av Johnny 30 July 2018, 12:37

Visa original

3 svar

Användarnivå 5
Emblem +5
Hej @Fykatten, och varmt välkommen till 3Community!

Det kan finnas flera orsaker till varför det inte fungerar och svårt att peka på någon enskild faktor utan mer information. Jag kan däremot rekommendera att se över om en omstart av telefonen avhjälper problemet. I annat fall rekommenderar jag att du prövar att följa mobilguiden "Aktivera mobildata" för din telefon på vår hemsida.

Skulle du efter det ha fortsatta problem med MMS så rekommenderar jag dig att kontakta vår tekniska support på telefonnummer 0771 735 300 eller 300 från din 3Mobil så att de kan hjälpa dig vidare med felsökningen.
Hej för ett tag sedan så slutade mitt mms att fungera. Jag har en android. Har följt instruktioner för att fixa inställningarna, men fungerar fortfarande inte. Kan någon hjälpa mig !!??
Användarnivå 5
Emblem +36
Hej för ett tag sedan så slutade mitt mms att fungera. Jag har en android. Har följt instruktioner för att fixa inställningarna, men fungerar fortfarande inte. Kan någon hjälpa mig !!??

Hej Karina!

Jag flyttade ditt ärende till en redan existerande tråd kring detta. Se gärna över Johnnys svar! 🙂

Svara