Skip to main content
Fråga

mobildata

  • 23 januari 2024
  • 1 svar
  • 70 visningar

Idag har min mobil slutat fungera vid flera tillfällen. Första gången var kring 15:00 då både mobildata och täckning försvann helt. Nu är min täckning tillbaka men min mobildata funkar ej och måste vara uppkopplad på ett WI-FI för att använda internett och sociala medier. Jag har fri surf så det kan inte vara orsaken. Försökte starta om mobilen samt stängt av och på mobilsurf. Inget funkar 

  • Nykomling
  • 25 januari 2024

Samma här, youtube funkar oftast men allt annat är antingen söligt eller funkar inte alls. Till exempel så lyssnar jag på youtube musik medans jag surfar på nätet, youtube funkar men inte nätet. Låter som en agressiv brandvägg som blockar åtkomst till saker som inte borde blockas.

Tur att jag byter till en annan leverantör denna månaden. 


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies