Skip to main content
Besvarat

Mobilen gick sönder innan bindningstiden gått ut

• 27 november 2018
  • 1 svar
  • 1832 visningar

Hej!
Min låsknapp på mobilen har gått sönder och jag undrar vad jag kan göra för jag behöver nu en ny mobil men min bindningstid går ut om ett år.
MVH Malin

Bäst svar av Nils

Hej @malin882 👋🏻

Varmt välkommen till 3Community! 👷🏻

Vi kan hjälpa dig att skicka telefonen på service. Är det så att skadan går under garanti blir det dessutom kostnadsfritt för dig. Detta ser dom över direkt hos verkstaden.

Annars kan du göra så att du t.ex köper ut resterande bindningstid i en klumpsumma och förlänger abonnemanget i förtid, eller helt enkelt köper en ny telefon kontant.

Du kan få hjälp med detta genom att kontakta vår kundservice, eller besöka någon av våra 3Butiker.
Visa original

Nils
Moderator
Forum|alt.badge.img+36
  • Moderator
  • 3 december 2018
Hej @malin882 👋🏻

Varmt välkommen till 3Community! 👷🏻

Vi kan hjälpa dig att skicka telefonen på service. Är det så att skadan går under garanti blir det dessutom kostnadsfritt för dig. Detta ser dom över direkt hos verkstaden.

Annars kan du göra så att du t.ex köper ut resterande bindningstid i en klumpsumma och förlänger abonnemanget i förtid, eller helt enkelt köper en ny telefon kontant.

Du kan få hjälp med detta genom att kontakta vår kundservice, eller besöka någon av våra 3Butiker.

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies