Igår la mitt mobilnät ner. Jag kan ringa och smsa som vanligt men tjänster som kräver Internet fungerar inte. Wifi fungerar.
Jag var i kontakt mef kundtjänst och återställde mobildata enligt er guide men det har inte hjälpt. Har startat om mobilen samt plockat ur o i simkort utan resultat. Vad merkan jag göra?
Sida 1 / 1
Hej Ljungberge,
Vad tråkigt att höra att ditt mobilnät lagt av, Har allt slutat att fungera eller är det bara exempelvis samtal eller surf?
Med vänliga hälsningar
Adam
Vad tråkigt att höra att ditt mobilnät lagt av, Har allt slutat att fungera eller är det bara exempelvis samtal eller surf?
Med vänliga hälsningar
Adam
Hejsan @ljungberge ! Välkommen hit till forumet
Tråkigt att det inte fungerar som det ska. Har ditt problem löst sig ännu? Om inte, så kan du alltid testa att starta om telefonen, kika så att mobildata är aktiverat i inställningarna och kolla så att du faktiskt har surf kvar (det gör du via Mitt3).
Om problemet kvarstår efter detta är det bästa att ringa in till oss så att vi kan felsöka detta vidare.
Hoppas att det löst sig/ löser sig snart!
Tråkigt att det inte fungerar som det ska. Har ditt problem löst sig ännu? Om inte, så kan du alltid testa att starta om telefonen, kika så att mobildata är aktiverat i inställningarna och kolla så att du faktiskt har surf kvar (det gör du via Mitt3).
Om problemet kvarstår efter detta är det bästa att ringa in till oss så att vi kan felsöka detta vidare.
Hoppas att det löst sig/ löser sig snart!
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.