Har mycket dålig mottagning sen i maj är jag bytande till obegränsat. Men idag är det under all kritik. Har provat att starta om och provat annan mobil
Bäst svar av frodrik91
Visa originalHar mycket dålig mottagning sen i maj är jag bytande till obegränsat. Men idag är det under all kritik. Har provat att starta om och provat annan mobil
Bäst svar av frodrik91
Visa originalHejsan 🙂,
Tråkigt att höra att du upplever dålig mottagning för din telefon. Om jag förstår det rätt , så upplever du att det blivit sämre sen du ändrade till obegränsat abonnemang från tidigare abonnemang ?
Oavsett form av abonnemang , så ska det inte skilja i täckning iaf . Om du har haft bättre täckning tidigare så att säga.
Vilken stad & område syftar du på så fall ?
Du kan söka och se på denna länk , över hur uppskattningen är över täckning i just ditt område. Bör inte vara mer specifik med person uppgifter , då det är ett öppet forum och inte kundservice .
https://www.tre.se/varfor-tre/tackning/tackningskarta
Vad är det för märke & modell på telefonen ? även den andra du provat med .
Om det är ett område du har haft bra täckning vid , och det uppskattas på täckningskartan att du ska ha bra täckning . Så kan det vara bra att ringa till kundservice , så kan dom se över vad som kan vara anledningen .
https://www.tre.se/support#kontaktaoss
Mvh F
Snyggt
Hur har det gått för dig
Hej
I samma stund som jag skrev här började det funka som det skulle
Tre blev väl rädda
Skriv in ditt användarnamn eller mejladress så skickar vi ett mejl till dig med instruktioner för att återställa ditt lösenord. 🔑