Har mycket dålig mottagning sen i maj är jag bytande till obegränsat. Men idag är det under all kritik. Har provat att starta om och provat annan mobil
Hejsan ,
Tråkigt att höra att du upplever dålig mottagning för din telefon. Om jag förstår det rätt , så upplever du att det blivit sämre sen du ändrade till obegränsat abonnemang från tidigare abonnemang ?
Oavsett form av abonnemang , så ska det inte skilja i täckning iaf . Om du har haft bättre täckning tidigare så att säga.
Vilken stad & område syftar du på så fall ?
Du kan söka och se på denna länk , över hur uppskattningen är över täckning i just ditt område. Bör inte vara mer specifik med person uppgifter , då det är ett öppet forum och inte kundservice .
https://www.tre.se/varfor-tre/tackning/tackningskarta
Vad är det för märke & modell på telefonen ? även den andra du provat med .
Om det är ett område du har haft bra täckning vid , och det uppskattas på täckningskartan att du ska ha bra täckning . Så kan det vara bra att ringa till kundservice , så kan dom se över vad som kan vara anledningen .
https://www.tre.se/support#kontaktaoss
Mvh F
Snyggt
Hur har det gått för dig
Hej
I samma stund som jag skrev här började det funka som det skulle
Tre blev väl rädda
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.