Besvarat

mobilt bredband

  • 9 September 2022
  • 3 svar
  • 175 visningar

Har mycket dålig mottagning sen i maj är jag bytande till obegränsat. Men idag är det under all kritik. Har provat att starta om och provat annan mobil

icon

Bäst svar av frodrik91 10 September 2022, 03:43

Visa original

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 🙂, @Gittus 

Tråkigt att höra att du upplever dålig mottagning för din telefon.  Om jag förstår det rätt , så upplever du att det blivit sämre sen du ändrade till obegränsat abonnemang från tidigare abonnemang ?

Oavsett form av abonnemang , så ska det inte skilja i täckning iaf . Om du har haft bättre täckning tidigare så att säga.

Vilken stad & område syftar du på så fall ?

Du kan söka och se på denna länk , över hur uppskattningen är över täckning i just ditt område. Bör inte vara mer specifik med person uppgifter , då det är ett öppet forum och inte kundservice .

https://www.tre.se/varfor-tre/tackning/tackningskarta

Vad är det för märke & modell på telefonen ? även den andra du provat med .

 

Om det är ett område du har haft bra täckning vid , och det uppskattas på täckningskartan att du ska ha bra täckning . Så kan det vara bra att ringa till kundservice , så kan dom se över vad som kan vara anledningen .

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

 

 

Mvh F

 

 

Användarnivå 7
Emblem +36

Snyggt @frodrik91!

Hur har det gått för dig @Gittus? Återkom gärna ifall problemet är kvar 😊

Hej

I samma stund som jag skrev här började det funka som det skulle 

Tre blev väl rädda

Svara