Skip to main content
Svar

mobilt bredband

  • September 9, 2022
  • 3 svar
  • 210 visningar

Har mycket dålig mottagning sen i maj är jag bytande till obegränsat. Men idag är det under all kritik. Har provat att starta om och provat annan mobil

Bäst svar av frodrik91

Hejsan 🙂, @Gittus 

Tråkigt att höra att du upplever dålig mottagning för din telefon.  Om jag förstår det rätt , så upplever du att det blivit sämre sen du ändrade till obegränsat abonnemang från tidigare abonnemang ?

Oavsett form av abonnemang , så ska det inte skilja i täckning iaf . Om du har haft bättre täckning tidigare så att säga.

Vilken stad & område syftar du på så fall ?

Du kan söka och se på denna länk , över hur uppskattningen är över täckning i just ditt område. Bör inte vara mer specifik med person uppgifter , då det är ett öppet forum och inte kundservice .

https://www.tre.se/varfor-tre/tackning/tackningskarta

Vad är det för märke & modell på telefonen ? även den andra du provat med .

 

Om det är ett område du har haft bra täckning vid , och det uppskattas på täckningskartan att du ska ha bra täckning . Så kan det vara bra att ringa till kundservice , så kan dom se över vad som kan vara anledningen .

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

 

 

Mvh F

 

 

3 svar

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • Svar
  • September 10, 2022

Hejsan 🙂, @Gittus 

Tråkigt att höra att du upplever dålig mottagning för din telefon.  Om jag förstår det rätt , så upplever du att det blivit sämre sen du ändrade till obegränsat abonnemang från tidigare abonnemang ?

Oavsett form av abonnemang , så ska det inte skilja i täckning iaf . Om du har haft bättre täckning tidigare så att säga.

Vilken stad & område syftar du på så fall ?

Du kan söka och se på denna länk , över hur uppskattningen är över täckning i just ditt område. Bör inte vara mer specifik med person uppgifter , då det är ett öppet forum och inte kundservice .

https://www.tre.se/varfor-tre/tackning/tackningskarta

Vad är det för märke & modell på telefonen ? även den andra du provat med .

 

Om det är ett område du har haft bra täckning vid , och det uppskattas på täckningskartan att du ska ha bra täckning . Så kan det vara bra att ringa till kundservice , så kan dom se över vad som kan vara anledningen .

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

 

 

Mvh F

 

 


JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • September 15, 2022

Snyggt @frodrik91!

Hur har det gått för dig @Gittus? Återkom gärna ifall problemet är kvar 😊


  • Trådskapare
  • Nykomling
  • September 15, 2022

Hej

I samma stund som jag skrev här började det funka som det skulle 

Tre blev väl rädda