Hejsan , @DiggDeep
Det låter skumt du . Beroende på vad du har för märke & modell , så skulle jag nog börja med att kika på att hålla allting uppdaterat , både System/Programuppdatering men även appar . Bra att ha sin lösenkod och även pin-kod när mobilen startar upp igen om det nu finns någon installation att göra .
Har du kikat om dessa nummer finns med på din specifikation , som du kan se om du loggar in på mitt3 i webbläsaren eller appen . Om dom har registrerats som samtal eller inte finns med så att säga.
Här får du instruktioner beroende på märke & modell du har , som kan vara värt att kika på iaf :)
Apple iPhone = Inställningar → Allmänt → Programuppdatering
Uppdatera appar : Appstore appen → Profil-ikonen → uppdatera
Android Telefon = Inställningar → System - > Systemuppdatering (Samsung osv )
Så uppdaterar du en Android-app
- Öppna Google Play Butik-appen .
- Tryck på profilikonen uppe till höger.
- Tryck på Hantera appar och enheter. Appar som det finns uppdateringar för är märkta med texten Uppdatering tillgänglig.
- Tryck på Uppdatera.
Förhoppningvis kanske det försvinner , iaf så utesluter man vad som kan vara problemet.
Mvh F