Besvarat

Nytt Simkort

  • 28 maj 2019
  • 1 svar
  • 40 visningar

Hej!
Jag har satt i ett nytt s imkort i min telefon,8 och aktiverat det. Men telefon säger att det inte finns något s imkort.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till teknisk support
icon

Bästa svar av Pettersson 28 maj 2019, 15:55

Hej,

det låter konstigt. Har du testat att starta om din telefon?

Har du möjlighet att testa ditt simkort i en annan telefon?
Om det fungerar då verkar det som att det är något som spökar med din iPhone 8. Om det inte fungerar verkar det som att ditt nya simkort är defekt eller har skadats i leveransen. Du behöver därför ett nytt. Du kan hämta ett direkt över disk i en 3Butik eller beställa ett via Mitt3 eller kundservice.

Har du testat med ett annat simkort i din telefon?
Om ditt simkort fungerar i en annan telefon är detta nästa steg för att se om det är något som är fel med din. Testa med ett annat simkort i din telefon - det måste inte komma från 3. Märker telefonen att det sitter ett simkort i nu?
Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +10
Hej,

det låter konstigt. Har du testat att starta om din telefon?

Har du möjlighet att testa ditt simkort i en annan telefon?
Om det fungerar då verkar det som att det är något som spökar med din iPhone 8. Om det inte fungerar verkar det som att ditt nya simkort är defekt eller har skadats i leveransen. Du behöver därför ett nytt. Du kan hämta ett direkt över disk i en 3Butik eller beställa ett via Mitt3 eller kundservice.

Har du testat med ett annat simkort i din telefon?
Om ditt simkort fungerar i en annan telefon är detta nästa steg för att se om det är något som är fel med din. Testa med ett annat simkort i din telefon - det måste inte komma från 3. Märker telefonen att det sitter ett simkort i nu?

Svara