Hejsan , @finn3fel
Tråkigt att höra att du upplever problem med ditt bredband . Kvarstår problemen eller har det blivit stabilare ?
Har du varit i kontakt med kundservice och meddelat att du upplever problem i det området ?
https://www.tre.se/support#kontaktaoss
Det pågår även en utbyggnation som kan göra det stabilare med med utrymme i nätet som kan minska riskerna för överbelastning vid områden med många surfande samtidigt .
I denna grupp kan du följa utbyggnationen om den känns intressant . Då får du reda på om det skett något mer i just ditt område . Aktivera notiser högst upp på sidan , så får du mail när det skett en ny uppdatering av utbyggnationen i landet.
Man kan även följa planerad utbyggnation över sitt område på täckningskartan https://www.tre.se/varfor-tre/tackning/tackningskarta
Enligt mig så tror jag inte du skulle få det bättre hos en annan operatör . Dom har absolut den bästa 5G routern av samtliga operatörer och riktigt bra priser. På ett eller annat sätt så har samtliga sina utmaningar , men gäller att dom får till sig att något inte står rätt till för att kunna undersöka det mer och komma fram med en lösning .
/F