Hejsan , @jerrkan
Tråkigt att höra att det har strulat till sig . Vi får hoppas vi kan få ordning på det helt enkelt !
Så du menar att du behöver ange lösenkod för att starta om ? Eller menar du i den änden när mobilen har startat igång igen . Och du ska skriva in din “Lösenkod” samt sen “PIN-Koden” . Så länge inte det är något lösenord som du glömt av och den reagerar på det.
Så du kommer inte åt tex inställningar på mobilen eller något överhuvudtaget ?
Samsung Galaxy S22 / Galaxy S22 Ultra - Restart Device
- Press and hold the. Side button. and. Volume down button. (right edge) until the 'Power off' prompt appears then release. ...
- Tap. Restart. .
- To confirm, tap. Restart. . Allow up to 30 seconds for the reset to complete.
https://www.tomsguide.com/how-to/restart-samsung-galaxy-s22
https://www.verizon.com/support/knowledge-base-300714/
Beroende på hur det har gått med detta , så kan jag hjälpa dig mera senare under dagen så fall
Mvh F