Hej,
jag har precis köpt en ny mobil och har då även ett startat ett abonemang här hos 3. Nu hämtade jag telefonen, satte i mitt gamla simkort och får detta meddelande att jag ska ange "pin-kod för upplåsning av sim-nätverk". Tidigare har jag haft comviq. Hur löser jag detta problem? När jag startar mobilen ser jag att det står "ett nätverkslåst sim-kort sattes i".
Redigerat] - Ämnet har flyttats till teknisk support
Sida 1 / 1
Hej,
vilken telefon är det du har köpt?
För mig låter det som att telefonen du köpt är operatörslåst till 3 och du därmed endast kan använda den med ett simkort från 3. Är det så att du ska flytta över ditt mobilnummer till 3?
vilken telefon är det du har köpt?
För mig låter det som att telefonen du köpt är operatörslåst till 3 och du därmed endast kan använda den med ett simkort från 3. Är det så att du ska flytta över ditt mobilnummer till 3?
Halloj!
Hur har det gått i ärendet? Löste det sig@ceciliaw ?
Återkom och berätta gärna lite så att även andra som upplever liknande problem kan ta del av eventuell lösning.
Hur har det gått i ärendet? Löste det sig
Återkom och berätta gärna lite så att även andra som upplever liknande problem kan ta del av eventuell lösning.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.