Skip to main content

Jag kommer inte in på MittTre, utan får bara sidan

“504 Gateway Time-out

Microsoft-Azure-Application-Gateway/v2”.

Det händer väldigt ofta och jag verkar inte vara den enda som har det problemet. Är det något som ni försöker göra något åt? 

Jag loggar in med e-mail och lösenord (om det har betydelse).

Har haft samma problem hela dagen


Har haft samma problem på flera dagar … irriterande 


Helt kass, å ingen information om det från Tre


Har försökt sedan förr igår att logga in, kommer in men när jag väl ska klicka vidare så laddas sidan och kraschar med samma meddelande som ovan

“504 Gateway Time-out. Microsoft-Azure-Application-Gateway/v2”.

Får upp samma meddelande trots att jag har provat andra webbläsare, med rensad cache... 3 Sverige på Facebook har svarat på en 3kunds meddelande igår att

“Det stämmer att vi för tillfället har en driftstörning gällande Mitt3”.

Men att det inte är löst än, är lite kasst


jag kommer inte heller in på mitt 3

 


Hej allihoppa! 

 

Det har varit sporadiska problem under helgen och fortsatt idag. Vi är medvetna om problemet och jobbar för fullt för att lösa det. Jag tar med mig feedbacken kring att informera om detta på Mitt3 appen och hemsidan. 


Lämna en kommentar