När jag söker på tre.se efter mitt imei-nummer så står det att enheten inte finns hos 3.
behöver hjälp tack
mvh
jozephine
Om du tar kontakt med Kundservice på 0735 300 400 så kan de hjälpa dig med upplåsning av din mobil.
Det föreligger just nu en driftstörning gällande upplpsningsfunktionen på Tre.se och det kan vara orsaken till att din mobils IMEI inte hittas.
Andra förklaringar kan vara service av mobilen eller försäkringsärende som har resulterat i en utbytesenhet vars IMEI inte har blivit korrekt kopplat. Oavsett anledning så kan Kundservice hjälpa dig med att lösa detta.
Hur gammalt är svaret från 3?
Hejsan
Svaret från
Vi har dock sedan fredags haft en driftstörning gällande upplåsningar av iPhones. Ifall du försöker låsa upp en iPhone men att det strular så rekommenderar jag att avvakta och försöka igen senare.
Hoppas det löser sig snart
Ledsen att det fortfarande strular, felet med upplåsning av iPhone ska vara löst nu. Ifall du har en iPhone 6S eller senare kan du låsa upp din iPhone direkt via WiFi och alltså strunta i iTunes. Här har du en liten lätt guide.
Behöver du mer hjälp kring upplåsningen rekommenderar jag att kontakta kundservice så hjälper dem dig
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.