Besvarat

Problem med musikdata!

  • 3 December 2018
  • 1 svar
  • 119 visningar

Problemet började i september när jag byte från iPhone SE till Iphone 8.

Jag körde alltid med den högsta streaming kvalité i Spotify och musikdata registrerades rätt, nu som många andra säger - det primära går på mobildata och väldigt lite på musikdata. Supporten säger att dataanvändning i appen visar rätt...

Jag har ändrat streaming kvalité till auto, återställd mobil data inställningar - ingenting funkade. När man stänger av allt som går på mobildata (att kolla om det är nånting annat som drar data) förutom Spotify - ser man att det är nåt konstigt pågar. Är väldigt besviken!
icon

Bäst svar av Chipsgeneralen 3 December 2018, 15:31

Visa original

1 svar

Användarnivå 7
Emblem +38
Hej, har du godkänt villkoren för att få fri musik?
Det kan ha uppgraderats och måste godkännas på nytt. Då det hänt en del i hur företag får hantera ens data senaste tiden så kan detta vara fallet. Detta är ren chansning men du kan alltid testa detta, det gör du här. Hoppas det löser sig på detta sätt.

Jag förstår irritationen, Jag misstänker att det är appen i sig som kan regga mängden surf konstigt. Men ja, om det inte löser sig skulle jag rekommendera att kontakta Kundservice för att få en så personlig och snabb hjälp som möjligt. Detta gör du här.

Svara