Skip to main content
Fråga

Problem med USB porten mm på telefonen

• January 6, 2026
  • 0 svar
  • 5 visningar

Hej

Har fått lite mysko fel på min S23 det första är att det går inte snabbladda men vanlig laddning funkar, nästa är att jag kan inte ansluta telefonen till en dator med usb kabel datorn hittar inget men laddning göres, har samma med när jag ansluter till bilen med usb kabelen. batteritiden är mycket sämmre och här had det gått fort att det blivit dåligt från att hålla i 2 dagar i höstas till att helt tömd när dagen gått. Även en del Appar beter sig underligt hänger sig eller vill inte starta. Jag har testat med sambons snabbladdare men den går inte igång även testat med andra kablar men blir vanlig laddning. Jag håller på att göra backupp på mina foto och tänker göra en fabriksåterställning på mobilen för se om detta hjälper men har inga förhoppningar på detta. Kom på en sak till och det är att wifi när jag är hemma så vill den inte koppla upp mot denna även om jag starar om så vill den inte så jag har fått starta om routern så har det funkat men det kan va den som bråkar men tycker jag skulle ha problem med andra enheter då i nätverket.