Skip to main content
Fråga

Router och internetuppkoppling

  • 17 februari 2025
  • 1 svar
  • 115 visningar

Hej!

Häromdagen tappade min teve internetanslutningen till routern. Jag har försökt allt enligt anvisning: dra ut sladd, reset:a, reboot:a, glömt anslutningen och skapat ny (Tether-appen) mm. Trots detta fungerar det inte. Routern indikerar att det är bra anslutning men täckningsgraden är endast 2 streck brukar vara fler (Archer MR200). 

Vad kan jag mer göra?

 

Hälsningar

KIckiH

1 svar

Limpen
Moderator
Forum|alt.badge.img+29
  • Moderator
  • 137 kommentarer
  • 19 februari 2025

Hej ​@KickiH, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Du verkar ju ha testat det mesta vad gäller själva routern - bra jobbat! 🙌🏻

Är det endast TV:n som tappat anslutningen, eller är det även andra enheter i hushållet som påverkats? 🤔

 

// Vi har flyttat ditt inlägg till Teknisk support för att spegla innehållet bättre. Beslutet har fattats efter att vi uppmärksammade inlägget på 3Community. //

// Du kan överklaga beslutet inom sex månader här: https://community.tre.se/p/overklaga-modereringsbeslut. För mer information om detta, vänligen besök https://pts.se/ //


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies