Skip to main content

Hej!

Häromdagen tappade min teve internetanslutningen till routern. Jag har försökt allt enligt anvisning: dra ut sladd, reset:a, reboot:a, glömt anslutningen och skapat ny (Tether-appen) mm. Trots detta fungerar det inte. Routern indikerar att det är bra anslutning men täckningsgraden är endast 2 streck brukar vara fler (Archer MR200). 

Vad kan jag mer göra?

 

Hälsningar

KIckiH

Hej ​@KickiH, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Du verkar ju ha testat det mesta vad gäller själva routern - bra jobbat! 🙌🏻

Är det endast TV:n som tappat anslutningen, eller är det även andra enheter i hushållet som påverkats? 🤔

 

// Vi har flyttat ditt inlägg till Teknisk support för att spegla innehållet bättre. Beslutet har fattats efter att vi uppmärksammade inlägget på 3Community. //

// Du kan överklaga beslutet inom sex månader här: https://community.tre.se/p/overklaga-modereringsbeslut. För mer information om detta, vänligen besök https://pts.se/ //


Lämna en kommentar