Hej,
Jag har nr. 07XX-XXXXXX.
Har flyttat till en ny lägenhet på XXXX.
Om jag har telefonen vid fönstret har jag 1-2 pluppar på 3G. Om jag t.ex. går till toaletten eller hallen saknar jag täckning.
När jag får ett telefonsamtal måste jag alltså stå och trycka mig vid fönstret för att kunna tala vidare.
Jag har även ringt och pratat med er om detta och ni skulle återkomma efter att ni kontrollerat.
Fråga 1: Går detta att åtgärda?
Fråga 2: Hur länge har jag kvar på mitt abonnemang.
Fråga 3: Kan jag avsluta abonnemanget innan abonnemangstiden går ut pga. att ni inte kan leverera täckning till min lägenhet?
Mvh, Tobias
07XX-XXXXXX
XRedigerat] - Ämnet har flyttats till teknisk support - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer