Besvarat

Saknar i princip täckning

  • 29 October 2019
  • 5 svar
  • 164 visningar

Hej,

Jag har nr. 07XX-XXXXXX.

Har flyttat till en ny lägenhet på XXXX.

Om jag har telefonen vid fönstret har jag 1-2 pluppar på 3G. Om jag t.ex. går till toaletten eller hallen saknar jag täckning. 

När jag får ett telefonsamtal måste jag alltså stå och trycka mig vid fönstret för att kunna tala vidare.

Jag har även ringt och pratat med er om detta och ni skulle återkomma efter att ni kontrollerat.

Fråga 1: Går detta att åtgärda?

Fråga 2: Hur länge har jag kvar på mitt abonnemang.

Fråga 3: Kan jag avsluta abonnemanget innan abonnemangstiden går ut pga. att ni inte kan leverera täckning till min lägenhet?

Mvh, Tobias

07XX-XXXXXX

 

[b][Redigerat] - [/b][i]Ämnet har flyttats till teknisk support[/i] - [i]Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer[/i]

icon

Bäst svar av JeppePeppe 31 October 2019, 10:06

Visa original

5 svar

Användarnivå 7
Emblem +36

Hejsan @Tobias ! Varmt välkommen hit till 3Community :grin:

 

Verkligen tråkigt att höra att täckningen brister hemma hos dig. Jag rekommenderar starkt att slå en pling till vår kundservice per telefon, så kan de lägga vidare en täckningsfelanmälan! Våra tekniker tar då en titt på din situation och ser över ifall det går att lösa. Därefter får du lösningsförslag :rainbow:
Du når den avdelningen på nummer 0735-300 400, helgfria vardagar 8.00 - 20.00.

 

Här via forumet kan jag inte se över dina personliga uppgifter, men ifall du chattar in till oss så får du svaren på dina frågor supersnabbt!:nerd:

Jag har ringt till er och felanmält detta men inget händer. Ni säger ni ska återkomma men ni gör inte det.

Jag får inte heller svar från er om hur jag kan avsluta abonnemanget pga. detta.

Mina fakturor ligger ändå på runt 900:- så man tycker ju ni i alla fall borde försöka hjälpa mig på något sätt????

Mitt nr. är 07XX-XXXXXX och jag har lämnat de tillstånd att de loggar mig som de ville ha när jag pratade med dem.

Användarnivå 7
Emblem +36

Det kan vara långa hanteringstider gällande dessa typer av ärenden, beklagar för att det tar sådan tid.

 

Jag kan inte se över personliga uppgifter här, men för att avsluta ditt abonnemang kan du ringa in till abonnemangsavdelningen på nummer 0735-300 344. Annars rekommenderar jag att avvakta tills svar från täckningsärendet - då lösningsförslaget kan vara avslut ifall täckningen är så pass dålig.

 

Hoppas att det löser sig! :slight_smile:

ok tack!

Svara