Besvarat

Saknar SIM-kort

  • 20 October 2022
  • 3 svar
  • 253 visningar

Hej!

Router skickades ut efter reperations ärende - men utan sim-kortet - det blir svårt att använda routern då.

Mvh Mats Nilsson

07xxxxxxxx

icon

Bäst svar av JeppePeppe 24 October 2022, 10:07

Visa original

3 svar

Användarnivå 7
Emblem +36

Hejsan @Mats.e.nilsson01!

Du är säker på att SIM-kortet inte satt förinstallerat i routern? Verkligen ledsen om du är utan sim-kort - men det är superlätt att beställa via Mitt3:

  1. Logga in på Mitt3
  2. Klicka på abonnemanget det gäller (om du enbart har 1 abonnemang, klicka direkt på abonnemangsdetaljer)
  3. Klicka på abonnemangsdetaljer
  4. Under Hantera SIM-kort så kan du beställa ett nytt SIM-kort.

 

Har du vägarna förbi en 3Butik så går det lika bra att hämta ett nytt där 😊

jag har inte fått sim kort och det är inte förinstalertat hur gör jag 

 

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 👋🏻 , @Sebastian paulonen 

Ligger det inget plastkort med sim i zyxel paketet eller i seperat brev ? 
 

Kom inte ihåg om jag fick i brev eller i zyxel lådan . Men för mig inga Zyxel är förmonterade med sim-kort . Utan bara Inseego routern som fanns tidigare . 
 

Om du inte fått något kort skickat till dig så kan du göra som det står ovan . Antingen beställa hem ett , ringa till kundservice/ chatta . Eller om du har vägarna förbi en 3 butik . 
 

/ F 

 

Svara