Skip to main content
Nykomling
October 20, 2022
Besvarat

Saknar SIM-kort

• October 20, 2022
  • 3 svar
  • 493 visningar

Hej!

Router skickades ut efter reperations ärende - men utan sim-kortet - det blir svårt att använda routern då.

Mvh Mats Nilsson

07xxxxxxxx

Bäst svar av JeppePeppe

Hejsan @Mats.e.nilsson01!

Du är säker på att SIM-kortet inte satt förinstallerat i routern? Verkligen ledsen om du är utan sim-kort - men det är superlätt att beställa via Mitt3:

1. Logga in på Mitt3
    2. Klicka på abonnemanget det gäller (om du enbart har 1 abonnemang, klicka direkt på abonnemangsdetaljer)
    3. Klicka på abonnemangsdetaljer
    4. Under Hantera SIM-kort så kan du beställa ett nytt SIM-kort.

Har du vägarna förbi en 3Butik så går det lika bra att hämta ett nytt där 😊

3 svar

JeppePeppe
    Community Manager
    Community Manager
    October 24, 2022

Hejsan @Mats.e.nilsson01!

Du är säker på att SIM-kortet inte satt förinstallerat i routern? Verkligen ledsen om du är utan sim-kort - men det är superlätt att beställa via Mitt3:

1. Logga in på Mitt3
    2. Klicka på abonnemanget det gäller (om du enbart har 1 abonnemang, klicka direkt på abonnemangsdetaljer)
    3. Klicka på abonnemangsdetaljer
    4. Under Hantera SIM-kort så kan du beställa ett nytt SIM-kort.

Har du vägarna förbi en 3Butik så går det lika bra att hämta ett nytt där 😊

Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.
    Nykomling
    January 28, 2023

jag har inte fått sim kort och det är inte förinstalertat hur gör jag 

frodrik91
    Superhjälte
    Superhjälte
    January 29, 2023

Hejsan 👋🏻 , @Sebastian paulonen 

Ligger det inget plastkort med sim i zyxel paketet eller i seperat brev ? 

Kom inte ihåg om jag fick i brev eller i zyxel lådan . Men för mig inga Zyxel är förmonterade med sim-kort . Utan bara Inseego routern som fanns tidigare . 

Om du inte fått något kort skickat till dig så kan du göra som det står ovan . Antingen beställa hem ett , ringa till kundservice/ chatta . Eller om du har vägarna förbi en 3 butik . 

/ F 

- Varför får man ta in mobiler i badhuset? - Vet inte??? - Mobilerna har simkort...