Besvarat

samsung galaxy watch active

  • 28 juli 2019
  • 1 svar
  • 106 visningar

Hej
Har haft min klocka 1 månad men nu bara flimrar den och batteriet håller drygt 8 timmar. Var in på 3 i Kalmar igår men dem visste inte vad felet kunde bero på.
Häls Jenny
icon

Bästa svar av Jimbo 29 juli 2019, 13:50

Hej @Nenne74 och välkommen till 3Community!

Usch vad tråkigt att din klocka krånglar!

Om mina kollegor i 3Butiken inte kunde hitta felet på plats så kan jag rekommendera att kontakta Samsungs produktsupport som kan hjälpa dig se över detta.

Klicka här för att komma till deras supportsida.

Skulle det visa sig att produkten har ett fel som behöver åtgärdas har du möjlighet att skicka den på service. Det kan 3Butiken hjälpa dig med, men du kan även ringa vår kundservice reparationsavdelning för vidare hjälp. Du når dem på 0735 300 400 (helgfri vardag, 08:00-20:00).

Allt gott! 😊
Visa original

1 svar

Hej @Nenne74 och välkommen till 3Community!

Usch vad tråkigt att din klocka krånglar!

Om mina kollegor i 3Butiken inte kunde hitta felet på plats så kan jag rekommendera att kontakta Samsungs produktsupport som kan hjälpa dig se över detta.

Klicka här för att komma till deras supportsida.

Skulle det visa sig att produkten har ett fel som behöver åtgärdas har du möjlighet att skicka den på service. Det kan 3Butiken hjälpa dig med, men du kan även ringa vår kundservice reparationsavdelning för vidare hjälp. Du når dem på 0735 300 400 (helgfri vardag, 08:00-20:00).

Allt gott! 😊

Svara