Besvarat

SIM-kort fungerar ej

  • 9 maj 2019
  • 3 svar
  • 498 visningar

Varför säger telefonen sätt i SIM-kort trots att det är gjort och även aktiverat?
Har bytt telefon från Huawei till Doro 5517 och förlängt abonnemanget.
Hälsning
Leif

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till teknisk support
icon

Bästa svar av Tretin 10 maj 2019, 09:27

Hejsan @Västanfors!



Är SIM-kortet installerat korrekt? Testa ta ut det och kontrollera om det sitter i rätt. Om det inte kommer upp att mobilen frågor om PIN-kod till SIM-kortet sitter SIM-kortet inte rätt.
Visa original

3 svar

Användarnivå 4
Emblem +9
Hejsan @Västanfors!

Är SIM-kortet installerat korrekt? Testa ta ut det och kontrollera om det sitter i rätt. Om det inte kommer upp att mobilen frågor om PIN-kod till SIM-kortet sitter SIM-kortet inte rätt.

Jag har ingen intrnet eller nätverk och jag kan inte ringa

Användarnivå 5
Emblem +8

@Alaa Nassri

 

Har du kollat på vad @Tretin rekommenderade? 

Svara