Hej!
Mit nummer har flyttats över idag och jag har satt i rätt simkort i den nya telefonen. Men nu står det att simkort 1 tillhandahålls inte. Jag kan inte ringa och har inget nätverk.
Hur ska jag göra?
Sida 1 / 1
Hej,
Har du testat med det klassiska ”starta om” telefonen?
Ibland hjälper det. 🙂
det är märkligt, fick du skriva in pinkod eller liknande? Är telefonen köpt av 3 eller annan operatör?
Har du testat med det klassiska ”starta om” telefonen?
Ibland hjälper det. 🙂
det är märkligt, fick du skriva in pinkod eller liknande? Är telefonen köpt av 3 eller annan operatör?
Hejsan @Tovegillgren och varmt välkommen till 3Community!
Hur har det gått för dig kring detta? Löste det sig för dig?
Återkom gärna och berätta lite mer!
Hur har det gått för dig kring detta? Löste det sig för dig?
Återkom gärna och berätta lite mer!
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.