Skip to main content
Svar

simkort

  • July 18, 2023
  • 1 svar
  • 74 visningar

jag har ett simkort som vi använder i en router, efter att vi gick över till 3 så fungerar inte vårt internet. Jag har aktiverat simkortet, vad gör jag nu?

Bäst svar av Elin

Hejsan @Ann1 och välkommen till 3Community! 

Jag rekommenderar att du tar kontakt med vår kundservice som kan hjälpa dig med en felsökning. Du hittar kontaktuppgifterna här: https://www.tre.se/support

 

Ha en fin dag! 😊

1 svar

Elin
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • Svar
  • July 20, 2023

Hejsan @Ann1 och välkommen till 3Community! 

Jag rekommenderar att du tar kontakt med vår kundservice som kan hjälpa dig med en felsökning. Du hittar kontaktuppgifterna här: https://www.tre.se/support

 

Ha en fin dag! 😊