Besvarat

Skicka e-post

  • 3 June 2019
  • 2 svar
  • 2147 visningar

  • Registrerad användare
  • 0 kommentarer
Det går inte att skicka epost från standard-epost-appen , kan ej skicka bilder eller svara på inkommande epost, vare sig via gmail eller hotmail. Jag får felmeddelande: "client was not authenticated to send Anonymous mail … " (Hotmail)(HE!PR0102CA0013.eurprd01.prod.exchangelabs.com)
Killen i Tre-butiken sa att problemet låg hos Hotmail och att jag skulle kontakta dem. Dock har jag abonnemanget hos tre, 0701513971, Android, Huawei. Med vänlig hälsning. Klas Dahlberg
icon

Bäst svar av Tretin 10 June 2019, 12:33

Visa original

2 svar

Användarnivå 5
Emblem +9
Hejsan @Bothmer

Som vår kollega i 3Butiken säger är detta ett tekniskt fel hos Hotmail och inte hos oss. Det skulle egentligen kunna hända vilken mobil som helst oavsett operatör. Du behöver alltså kontakta Hotmail för att undersöka detta.


Kika in här https://support.microsoft.com/sv-se/contactus/
Användarnivå 4
Emblem +9
Det går inte att skicka epost från standard-epost-appen , kan ej skicka bilder eller svara på inkommande epost, vare sig via gmail eller hotmail. Jag får felmeddelande: "client was not authenticated to send Anonymous mail … " (Hotmail)(HE!PR0102CA0013.eurprd01.prod.exchangelabs.com)
Killen i Tre-butiken sa att problemet låg hos Hotmail och att jag skulle kontakta dem. Dock har jag abonnemanget hos tre, 0701513971, Android, Huawei. Med vänlig hälsning. Klas Dahlberg

Vi har SMTP-server till våra kunder för att skicka mejl; men det är ingenting vi supporterar. Vi erbjuder den endast i dom fall våra kunder inte har någon annan som dom kan använda sig av. I första hand ska du alltid använda din mejlleverantörs inställningar för skicka/ta emot mejl.

Här är våra:

SMTP-server: smtp.tre.se
Port: 25
SSL: Nej
Användarnamn: Ska inte användas
Lösenord: Ska inte användas

Här kan du hitta SMTP-inställningar för Hotmail.
Här kan du hitta SMTP-inställningar för Gmail.

Svara