Väljer → Abonnemang → Välj det numret som ärendet gäller → Abonnemangsdetaljer. Så ska du iaf kunna göra nedanstående val för det telefon numret. ( Bilderna hamnade längst ner )
Det jag funderar på lite är att förr kunde man lägga betalningar / prenumerationer hos lades på 3 Fakturan . Oklart hur det är med det nu för tiden . Kan tänka mig att man iaf kan spärra betalnummer o sånt . Ta en kontakt med 3 Supporten via chatt eller telefon , så tror jag dom kan hjälpa dig och så ser dom en överblick som vi inte kan se här på community . Detta fick jag fram iaf :
Kan tänka mig att det bästa är att ta bort kopplingen mellan bank-kort & Mobilen
Och bara kunna göra köp via Appstore / Google-Playbutiken med koppling till bank-kortet . Så man måste skriva in kort uppgifter alt inloggningsuppgifter för köp i butik & i appar .
Man kan också ställa in av/på för köp online ,andra världsdelar osv hos sin banks hemsida .
Sen om man kan välja under 100 kr respektive 200 kr hos Kundservice, är frågan .
@Rodent
Mvh F
Behöver du hjälp?
Har du inte hittat svar på din fråga, så kan du alltid höra av dig till oss!