Besvarat

Surf krånglar med Chrome

  • 13 June 2019
  • 3 svar
  • 140 visningar

Hej min surf fungerar inte har 5gb kvar men varje gång jag ska använda Chrome så krånglar det vad beror det på mvh Joakim Thor

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnet har flyttats till teknisk support
icon

Bäst svar av Chipsgeneralen 13 June 2019, 08:01

Visa original

3 svar

Användarnivå 7
Emblem +38
Hej, vad för typ av mobil har du?
Android eller iOS?
På android kan du alltid testa att ladda ner en annan webbläsare (tex Opera eller firefox) på iOS (iPhone) skulle jag absolut börja använda safari istället för chrome, då Apple egentligen inte tilllåter andra webbläsare utan det är ett ”skin” och i grunden samma webbläsare men med Apple egna säkerhetsförbättringar osv. Det kan ibland krångla krångla utan anledning. Men testa med att byta (om du har android) och om dU har iPhone så gå tillbaka till safari.
Hej, vad för typ av mobil har du?
Android eller iOS?
På android kan du alltid testa att ladda ner en annan webbläsare (tex Opera eller firefox) på iOS (iPhone) skulle jag absolut börja använda safari istället för chrome, då Apple egentligen inte tilllåter andra webbläsare utan det är ett ”skin” och i grunden samma webbläsare men med Apple egna säkerhetsförbättringar osv. Det kan ibland krångla krångla utan anledning. Men testa med att byta (om du har android) och om dU har iPhone så gå tillbaka till safari.
Hej jag har en Motorola c plus så jag tackar för tipset och ska testa ladda ner Firefox känner till Firefox sen innan

Svara