Skip to main content
Svar

ta bort när någon ringer och kommer till ”kan inte ta ditt samtal just nu”

• September 26, 2025
  • 1 svar
  • 53 visningar

Jag vet knte hur man tar bort det vet någkn hur man gör. Vilka nummer man ska klicka

Bäst svar av Limpen

Hej ​@Anton696777, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Lite osäker här på vad du menar. Är det att du vill stänga av röstbrevlådan? I sådant fall går du in på Mitt3, och klickar på ditt abonnemang. Klicka därefter på “Abonnemangsdetaljer”, sedan ska du se alternativ att stänga av “3Svar”, som är din röstbrevlåda.

Om detta handlar om att du vill ändra meddelandet som läses upp om någon inte kan nå dig, behöver du administrera detta genom din röstbrevlåda. Mer information om hur du gör hittar du här: 

Om detta handlar om att aktivera “Samtal väntar” kan du följa nedan steg:

För iPhone:

1. Gå in på inställningar
  2. Sök och klicka på “Telefon”
  3. Bläddra ner och klicka på “Samtal väntar”
  4. Aktivera funktionen

Samtal väntar innebär att någon ringer dig när du sitter i ett samtal, och du får alternativ att svara på samtalet, alltså att det inte skickas vidare direkt till röstbrevlådan. Hör av dig om du skulle behöva guide för en annan telefon så kan vi plocka fram den! 🙂

1 svar

Limpen
Community Manager
Forum|alt.badge.img+34
  • Moderator
  • Svar
  • October 1, 2025

Hej ​@Anton696777, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Lite osäker här på vad du menar. Är det att du vill stänga av röstbrevlådan? I sådant fall går du in på Mitt3, och klickar på ditt abonnemang. Klicka därefter på “Abonnemangsdetaljer”, sedan ska du se alternativ att stänga av “3Svar”, som är din röstbrevlåda.

Om detta handlar om att du vill ändra meddelandet som läses upp om någon inte kan nå dig, behöver du administrera detta genom din röstbrevlåda. Mer information om hur du gör hittar du här: 

Om detta handlar om att aktivera “Samtal väntar” kan du följa nedan steg:

För iPhone:

1. Gå in på inställningar
  2. Sök och klicka på “Telefon”
  3. Bläddra ner och klicka på “Samtal väntar”
  4. Aktivera funktionen

Samtal väntar innebär att någon ringer dig när du sitter i ett samtal, och du får alternativ att svara på samtalet, alltså att det inte skickas vidare direkt till röstbrevlådan. Hör av dig om du skulle behöva guide för en annan telefon så kan vi plocka fram den! 🙂