Täckning i södra Nynäshamn

  • 28 March 2019
  • 1 svar
  • 99 visningar

Hej!

Enligt täckningskartan skall ni ha täckning i hela södra Nynäshamn ändå ut till Öja/Landsort. Hur det är där vet jag inte då jag inte har varit där.

Vad jag däremot vet att det i praktiken inte finns någon täckning söder om Strandvägen. I stort från Lövhagens parkering och söderut i naturområdet Lövhagen, enstaka fläcker finns det täckning, men inte generellt. Går man en promenad på stigerna är man utan teckning det mesta av vägen.
Detta är inget nytt, det har påpekats för er innan under de åren jag har varit abonnent på Tre, varje gång lovar ni att se över det, men det blir ingen ändring.
Det verkar som man tror att sitter det antenn på vattentornet i Nynäshamn riktat söderut, så räcker det. Det klarar väl nätt och jämt villaområdet men inget annat.
Med tanke på så många människor som rör sig i området borde det vara en bra idé att sätta upp en antenn som täcker hela Lövhagen.
mvh Tarlin

1 svar

Användarnivå 5
Emblem +36
Hej @Tarlin !

Jag förstår att det är väldigt tråkigt när täckningen inte fungerar 😥.

Vi tar alltid emot feedback kring täckning i olika delar av landet och ser över möjligheter att förbättra det. Vi kan dessvärre aldrig garantera att man kommer ha täckning i ett visst område då det finns många saker som spelar in när det kommer till detta.

Svara