Fråga

Täckning i Storvik

  • 1 December 2022
  • 3 svar
  • 25 visningar

Hej.

Vi har idag inte haft någon täckning i storvik vad är det som händer ingen av våra abonemang fungerar som det ska.

Kan inte ringa till er heller


3 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 🙂, @Znurre 

Tråkigt att höra att det är problem med mottagning för er. Så som jag förstår det har det funkar bra tidigare , tills just denna stund .

Ingen skillnad idag , eller efter omstart av telefoner ?

 

https://www.tre.se/varfor-tre/tackning/tackningskarta

Om det inte har förändrats och funkar senare idag . Så kan det vara bra att kontakta kundservice och meddela detta. Så kan dom se över detta.

Alternativ om någon Administrator hinner se det här i förväg. @JeppePeppe 

 

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

Hoppas det ordnar upp sig så snart som möjligt så ni gå igång med surfningen igen ! 🤗

Mvh F

Användarnivå 7
Emblem +36

Hej @Znurre! 👋

Det var tråkigt att höra! Jag har kikat men kan inte se att vi har någon driftstörning, men det kan vara att en mast är tillfälligt manuellt nedstängd på grund av arbete eller liknande.

Upplever du fortfarande strul med täckningen? Gäller detta alla dina abonnemang med oss (om du har fler)? 

Återkom gärna så kikar jag vidare! 😊

Hej @JeppePeppe 

ja det är fortfarande samma strul har inte fungerat sen i förrgår kväll och har inte fungerat alls har varit dött hela tiden sen i onsdagskväll.

jag har självklart testat starta om telefoner men jag har 4st abonnemang hos er och alla 4 är precis lika och jag tycker därmed att det är väldigt osanolikt att det ska sluta fungera på 4st telefoner samtidigt.

jag kan ibland få en prick 3g mottagning men det är så dåligt att det går inte att ringa det bryts direkt. Sen försvinner mottagningen helt igen.

Det har alltid fungerat jätte bra här har haft 3 av 4 mottagning på 4g men nu ingenting.

jag har ju haft er i många år nu och har aldrig haft ett strul hemma men nu plötsligt sluta allt att fungera.

mvh

linus

Svara