Jag laddade med surf men den kom aldrig så jag laddade en gång till men det tog två timmar innan den kom och nu ska jag betala båda? Varför tog det sån tid ska det inte komma direkt?
Hej ,
Om det blev struligt när du skulle fylla på surf så är det nog bäst du tar direkt kontakt med kundservice och förklara situationen , så ska dom lättare kunna se över ärendet och hjälpa dig vidare.
Varför det tog så långt tid mot vad vad det brukar ta , kan säkert ha flera orsaker och tror också kundservice lättast kan se anledningen till det .
Om du ofta behöver köpa till surf i slutet av månaden , så är det ett bra tillfälle att prata med kundservice om vad man har för surfpott . Kan gynna dig och dina fakturor framöver tänker jag , ett tips bara.
Bifogar länk,nr till kundservice här nedanför . Så hoppas jag det löser sig för dig !
https://www.tre.se/support/faktura-och-betalning#kontaktaoss
0735- 300 400
tel:+46735300400
Ring oss
Ordinarie öppettider
Måndag–fredag: | 09.00–18.00 |
Lördag–söndag: | Stängt |
Halloj
Grymt svar i vanlig ordning
Tråkigt att det tog ett tag innan surfen kickade igång - men jag hoppas att det fungerar bra för dig nu. Fick du svar på din fråga
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.