Nu jag försöker köpa den nya iPhone jag trycker på att jag vill behålla mitt nummer hos 3 så står det följande vid registrering av nummert. ”Nummerflytten kan inte registreras på grund av tekniska problem, försök igen om en stund.” kan jag få hjälp.
om du testar nu - fungerar det då?
Hej får samma felmeddelande efter överlåtelse av abonnemang så när min särbo försöker lägga en order och det är markerat att det hon vill behålla nummer hos tre så får hon “Nummerflytten kan inte registreras på grund av tekniska problem”
Hejsan ,
Är det i Mitt3 Appen eller i webbläsare ?
Skulle tipsa om kontakta kundservice och säljare så ska dom nog kunna hjälpa er genom problemet som är för stunden.
Skriv “ lägga order “ . Sen välj “Mobil” . “Få hjälp av säljare” .
/F
Svara
Skriv in ditt användarnamn eller mejladress så skickar vi ett mejl till dig med instruktioner för att återställa ditt lösenord. 🔑
Undvik att dela känsliga uppgifter
3Community är ett publikt forum, så undvik gärna att dela känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.