Telefon / samtal

  • 22 April 2024
  • 1 svar
  • 20 visningar

Har inga större problem med att ringa och vederbörande person svarar, mer än att själva “telefon”-delen, den delen som är svart med en röd lägga-på symbol och slå på högtalare o.d. INTE SYNS och/eller kommer inte fram. MEN!! när någon ringer, så kan jag inte bekräfta eller avböja samtalet. Därför att, som jag beskrev ovan, “telefon”-delen kommer inte fram! 

Har en Huawei p20 lite med android. Antar att jag måste skaffa en nyare mobil. Det märkliga är att min farsa har en betydligt äldre version av en Huawei och har inga som helst problem. ????!!!! Mycket märkligt. 

Är det någon som vet vad jag pratar om, som vet vad man ska göra. Hittills har jag rådfrågat 2 personer som båda har försökt men till slut fått inse att jag bör nog skaffa en annan mobil.


1 svar

Användarnivå 3
Emblem +4

Det var en väldigt specifik fråga om en 5-6 år gammal mobilmodell som inte har nya uppdateringar de senaste åren. Tror inte du kan få någon hjälp om den strular. Jag hade själv just den modellen och gav upp efter bara något år då just Lite-modellen har för lite RAM för att funka för mig.

Svara