Skip to main content
Besvarat

Telefonen hittar inte SIM-kort flera gånger om dagen.

• 28 april 2020
  • 2 svar
  • 931 visningar

Flera gånger per dag så käner inte telefonen av SIM-kortet. Det kommer ett meddelande om att jag inte har något nätverk och då måste jag slå in PIN-koden för att telefonen ska “hitta” SIM-kortet och få nät igen. Oerhört irriterande då jag inte kan ta emot samtal, mail, meddelanden eller nåt annat. Vad göra. 

För övrigt, Ja jag har startat om telefonen…

// Redigerat // - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnet har flyttats till teknisk support

Bäst svar av Nils

Hejsan @ed3nberg och varmt välkommen till 3Community!

Jag skulle rekommendera att vi först och främst testar att byta ut ditt SIM-kort. Du kan enkelt beställa ett nytt SIM direkt på Mitt3, alternativt så kan du vända dig till en 3Butik och få det utbytt direkt på plats.

På tre.se/Mitt3 så går du in på fliken Abonnemang, väljer det abonnemanget som du vill göra ändringar på, scrollar ner lite och väljer besälla nytt SIM-kort.

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

Nils
Moderator
Forum|alt.badge.img+36
  • Moderator
  • 29 april 2020

Hejsan @ed3nberg och varmt välkommen till 3Community!

Jag skulle rekommendera att vi först och främst testar att byta ut ditt SIM-kort. Du kan enkelt beställa ett nytt SIM direkt på Mitt3, alternativt så kan du vända dig till en 3Butik och få det utbytt direkt på plats.

På tre.se/Mitt3 så går du in på fliken Abonnemang, väljer det abonnemanget som du vill göra ändringar på, scrollar ner lite och väljer besälla nytt SIM-kort.

• Nykomling
  • 29 april 2020

Toppen, tack👍

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies