Skip to main content

Flera gånger per dag så käner inte telefonen av SIM-kortet. Det kommer ett meddelande om att jag inte har något nätverk och då måste jag slå in PIN-koden för att telefonen ska “hitta” SIM-kortet och få nät igen. Oerhört irriterande då jag inte kan ta emot samtal, mail, meddelanden eller nåt annat. Vad göra. 

För övrigt, Ja jag har startat om telefonen…

// Redigerat // - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre - Ämnet har flyttats till teknisk support

Hejsan @ed3nberg och varmt välkommen till 3Community!

Jag skulle rekommendera att vi först och främst testar att byta ut ditt SIM-kort. Du kan enkelt beställa ett nytt SIM direkt på Mitt3, alternativt så kan du vända dig till en 3Butik och få det utbytt direkt på plats.

På tre.se/Mitt3 så går du in på fliken Abonnemang, väljer det abonnemanget som du vill göra ändringar på, scrollar ner lite och väljer besälla nytt SIM-kort.


Toppen, tack👍


Lämna en kommentar