Fråga

Tvillingkort till sommarstugan

  • 18 December 2023
  • 1 svar
  • 253 visningar

Vi ska sätta upp en övervakningskamera på landet och undrar om det funkar med ett tvillingkort kopplat till min mobil? Jag har förstått att man inte kan ha samma nummer men det bör väl sakna betydelse men jag vill ju kunna se vad som händer (om det händer) något när vi inte är på plats.

Och hur går jag i så fall till väga att beställa ett sådant kort? Det verkar vara generellt med Nano-simkort.


1 svar

Användarnivå 6
Emblem +14

Vi ska sätta upp en övervakningskamera på landet och undrar om det funkar med ett tvillingkort kopplat till min mobil? Jag har förstått att man inte kan ha samma nummer men det bör väl sakna betydelse men jag vill ju kunna se vad som händer (om det händer) något när vi inte är på plats.

Och hur går jag i så fall till väga att beställa ett sådant kort? Det verkar vara generellt med Nano-simkort.

@Nenna67 Välkommen till 3Community ✨️

Jag förstår det som att ni behöver en uppkoppling mot mobilnätet för övervakningskameran?

Har du idag ett abonnemang hos 3 så blir det ett huvudabbonemang om du skaffar "3 Extra användare Surf" för 99 kronor i månaden utan bindningstid. (30 dagars uppsägningstid) 

Då får du ett sim-kort för enbart datatrafik som aktiveras direkt när det installeras.

 

Svara