Utan leverantör

  • 8 april 2018
  • 2 svar
  • 174 visningar

Har verkligen fått problem då jag sagt upp mitt gamla Teliaabonnemang för att det 3-abonnemang jag tecknat skulle kunna börja gälla. Blev uppmanad av försäljaren att göra så och det har gått en månad sen dess. Ändå startas inte mitt nya förrän 5 dagar efter att det gamla upphört Står plötsligt utan möjlighet att ringa eller ta emot samtal, har orsakat stora problem. Det här behöver åtgärdas direkt. Känner mig lurad.

2 svar

Användarnivå 6
Emblem +11
Har verkligen fått problem då jag sagt upp mitt gamla Teliaabonnemang för att det 3-abonnemang jag tecknat skulle kunna börja gälla. Blev uppmanad av försäljaren att göra så och det har gått en månad sen dess. Ändå startas inte mitt nya förrän 5 dagar efter att det gamla upphört Står plötsligt utan möjlighet att ringa eller ta emot samtal, har orsakat stora problem. Det här behöver åtgärdas direkt. Känner mig lurad.
Den snabbaste och absolut enklaste lösningen är om du försöker låna någons telefon och ringa in till 3 - alternativt besöker en 3Butik.
Ny i stan, känner ingen i närheten, ligger sjuk m.m. därav mina stora problem. Får försöka ta mig till butik imorgon om jag orkar, hoppas dom kan åtgärda det.

Svara