Utan leverantör
Har verkligen fått problem då jag sagt upp mitt gamla Teliaabonnemang för att det 3-abonnemang jag tecknat skulle kunna börja gälla. Blev uppmanad av försäljaren att göra så och det har gått en månad sen dess. Ändå startas inte mitt nya förrän 5 dagar efter att det gamla upphört Står plötsligt utan möjlighet att ringa eller ta emot samtal, har orsakat stora problem. Det här behöver åtgärdas direkt. Känner mig lurad.
Den snabbaste och absolut enklaste lösningen är om du försöker låna någons telefon och ringa in till 3 - alternativt besöker en 3Butik.
Ny i stan, känner ingen i närheten, ligger sjuk m.m. därav mina stora problem. Får försöka ta mig till butik imorgon om jag orkar, hoppas dom kan åtgärda det.
Svara
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Undvik att dela känsliga uppgifter
3Community är ett publikt forum, så undvik gärna att dela känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.