Hej har inte kunnat få någon täckning senaste 30 minutrarna oavsett vad jag gör med omstart av mobilen osv osv har ni någon driftstörning som påverkar mig i Kalmar län eller är det något specifikt med just mitt abonnemang?
Hej har inte kunnat få någon täckning senaste 30 minutrarna oavsett vad jag gör med omstart av mobilen osv osv har ni någon driftstörning som påverkar mig i Kalmar län eller är det något specifikt med just mitt abonnemang?
Tjäääna
Tråkigt att höra att det inte fungerat som det ska. Jag har sett över vår driftinformation men hittar inga uppgifter gällande drifstörning i Kalmar. Det kan vara som så att det är någon inställning i telefonen som strular. Kontrollera att “mobildata” är igång, och sedan starta om telefonen.
Om problemet kvarstår rekommenderar jag att slå en pling till kundservice för att kika ifall abonnemanget strular
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.