Hej .
Min relativt nya samsung s 22 blir väldigt varm på skärmen när jag använder mobilen. Sitter ej i solen utan inomhus osv.
Vad ska jag göra?
Hej .
Min relativt nya samsung s 22 blir väldigt varm på skärmen när jag använder mobilen. Sitter ej i solen utan inomhus osv.
Vad ska jag göra?
Bäst svar av frodrik91
Hejsan 🙂,
Hittade denna länken när jag sökte runt lite angående att telefonen blir varm . Allt är väl relativt , mobiler blir ju varma. Det var en del tips på den sidan iaf .
Men upplever man att den blir alldeles för varm så är det bra att kontakta 3 Kundservice så snart som möjligt och se över hur man går vidare därifrån .
Samsungs support är också att föredra när enheterna från dom har liknande problem .
/F
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
3Community är ett publikt forum. Vänligen dela inte känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.
3Community är ett publikt forum. Vänligen dela inte känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.