Skip to main content
Besvarat

verifierings kod funkar inte till Airbnb

• 3 april 2025
  • 1 svar
  • 14 visningar

Hej 

när jag ska verifiera mig med telefonnummer till appen Airbnb funkar inte koden. Får meddelande att koden är felaktig eller gammal, fast jag har precis fått den. 
deras support tycker jag ska vända mig till er för att få hjälp. 

Bäst svar av Pettersson

​Hej,

tråkigt att det krånglar med en SMS-kod. Lite konstigt att du blir ombedd att kontakta din operatör gällande SMS-koden, eftersom du får koden och den skickas från Airbnb. De bör kunna hjälpa dig därifrån, Tre har egentligen inget med deras system att göra.

Har problemet pågått länge för dig att koden inte fungerar?

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2681 kommentarer
  • Svar
  • 3 april 2025

​Hej,

tråkigt att det krånglar med en SMS-kod. Lite konstigt att du blir ombedd att kontakta din operatör gällande SMS-koden, eftersom du får koden och den skickas från Airbnb. De bör kunna hjälpa dig därifrån, Tre har egentligen inget med deras system att göra.

Har problemet pågått länge för dig att koden inte fungerar?

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies