Skip to main content
Besvarat

Byta WiFi lösen

• 9 maj 2019
  • 4 svar
  • 938 visningar

Byta WIFI KEY

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till teknisk support - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Erik

Aref skrev:

Hur ska jag byta min lösenord Wi-Fi?

Även om det ser något annorlunda ut på olika modeller så bör just byte av WiFi-lösenord vara densamma. Har du testat att följa anvisningarna i nedan artikel? 

WiFi-inställningar för din router

Visa original

4 svar

Forum|alt.badge.img+9
  • Pensionerad Moderator
  • 407 kommentarer
  • 9 maj 2019
Hejsan @jaed859!

Vad har du för router och vad är det för modell på den? 🙂

Forum|alt.badge.img+9
  • Pensionerad Moderator
  • 407 kommentarer
  • 17 maj 2019
jaed859 skrev:
Byta WIFI KEY

Ämnet har flyttats till teknisk support - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Hur har det gått?

Återkom gärna om det löst sig och hur i sånt fall, eller om det fortfarande är aktuellt så att vi kan undersöka det vidare. 👷🔧

• Nykomling
  • 1 kommentar
  • 2 februari 2020

Erik
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 683 kommentarer
  • Svar
  • 21 februari 2020
Aref skrev:

Även om det ser något annorlunda ut på olika modeller så bör just byte av WiFi-lösenord vara densamma. Har du testat att följa anvisningarna i nedan artikel? 

WiFi-inställningar för din router

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies