Skip to main content
Besvarat

Står helt plötsligt "ogiltigt simkort"

  • 26 januari 2020
  • 1 svar
  • 618 visningar

Helt plötsligt står det ogiltigt simkort! Jag har stängt av telefonen och tagit ut sim-kortet samt satt in det på nytt men ändå funkar det inte?

 

// Redigerat // - Ämnet har flyttats till teknisk support

Bäst svar av Pettersson

Hej,

 

detta låter konstigt. Jag antar att det har fungerat tidigare? Om det har det så verkar det som att du behöver ett nytt simkort. Detta kan du beställa via Mitt3 eller hämta i en 3Butik. 

 

Fungerar det fortfarande inte efter detta så är det nog något som har hänt med din mobiltelefon.

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 28 januari 2020

Hej,

 

detta låter konstigt. Jag antar att det har fungerat tidigare? Om det har det så verkar det som att du behöver ett nytt simkort. Detta kan du beställa via Mitt3 eller hämta i en 3Butik. 

 

Fungerar det fortfarande inte efter detta så är det nog något som har hänt med din mobiltelefon.


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies