Skip to main content
Besvarat

Oanvänt Simkort/abonnemang har data trafik

• 6 oktober 2022
  • 1 svar
  • 44 visningar

Jag har ett bredbands abonnemang som jag under någon månad inte använt där sim-kortet inte har suttit i en enhet. Men i ‘Mitt tre’ så ser jag dagligen en data användning mellan 2-5 mb som belastar abonnemanget. Inget stort problem, men det blir då svårt att upptäcka oanvända abonnemang/simkort då. Hur kommer det sig ? 

Bäst svar av frodrik91

Hejsan ,🙂 @MagnusA 

Det låter konstigt du . Om Sim-Kortet inte varit i bruk , som tex en period över en månad 30 dagar . Så bör det stå 0 mb enligt mig . Men det kanske är något systemfel .

Men för att kolla upp det så är det att kontakta någon på kundservice eller alternativt maila dom angående ärendet . Chatt finns också såklart . För att se vad som har skett , och vad som kan göras åt det . 

Här finner du kontaktuppgifter till kundservice . 

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

Med vänlig hälsning, F 

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 6 oktober 2022

Hejsan ,🙂 @MagnusA 

Det låter konstigt du . Om Sim-Kortet inte varit i bruk , som tex en period över en månad 30 dagar . Så bör det stå 0 mb enligt mig . Men det kanske är något systemfel .

Men för att kolla upp det så är det att kontakta någon på kundservice eller alternativt maila dom angående ärendet . Chatt finns också såklart . För att se vad som har skett , och vad som kan göras åt det . 

Här finner du kontaktuppgifter till kundservice . 

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

Med vänlig hälsning, F 

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies